Servicii de contabilitate pentru persoane fizice autorizate.

Beneficile contabilitatii in CLOUD

Flexibilitate maxima. Gestionati facturile ,chitantele si nir-uri-le dvs. Oricand prin acces de la distanta folosind mai multe dispozitive.
Flexibilitate maxima.
Gestionati facturile ,chitantele si NIR-urile dvs. oricand prin acces de la distanta, folosind mai multe dispozitive.
Update de software. Munca in cloud te asigura ca ai intotdeauna cele mai recente caracteristici.
Update de software.
Munca in cloud te asigura ca ai intotdeauna cele mai recente versiuni si update-uri.
Compatibilitate perfecta. Poti sa reiei munca de unde ai ramas cu cele mai recente date pe toate dispozitivele.
Compatibilitate perfecta.
Poti sa reiei munca de unde ai ramas cu cele mai recente date pe toate dispozitivele.
Poti lucra in timp real. Tu si noi putem lucrua din acelasi set de date.
Poti lucra in timp real.
Tu si noi putem lucra cu acelasi set de date.
Backup automat. Pastreaza in siguranta datele.
Backup automat.
Pastreaza in siguranta datele.
Nivel de securitate crescut. Toate datele transferate on-line sunt criptate cu criptare SSL 256 biti.
Nivel de securitate crescut.
Toate datele transferate on-line sunt criptate cu criptare SSL 256 biti.

Oferim servicii de contabilitatea PFA

Indiferent de domeniul de activitate pe care îl desfășoară, persoanele fizice autorizate (PFA) au obligația de a întocmi anumite registre în care să evidențieze operațiunile contabile efectuate începând de la înființare. Iată care sunt, anul acesta, principalele registre pe care trebuie să le aibă PFA-urile.

  • Registrul-jurnal de încasări și plăți (cod 14-1-1/b);
    Registrul-inventar (14-1-2/b).

Alături de aceste două registre, printre documentele care trebuie constituite se mai numără:

  • Fișa mijlocului fix (14-2-2);
    Factura (care se întocmeşte şi se utilizează în conformitate cu prevederile Codului fiscal);
    Avizul de însoțire a mărfii (14-3-6A);
    Lista de inventariere (14-3-12);
    Chitanța (14-4-1);
    Chitanța pentru operațiuni în valută (14-4-1/a);
    Dispoziția de plată/încasare către casierie (14-4-4);
    Statul de salarii (14-5-1/k).

Contabilitate Pfa Contabilitatea PFA

 

 Contabilitatea PFA-ului tau este in siguranta cu noi!

O persoana fizica autorizata (PFA) isi poate desfasura activitati economice permise de lege.  OUG nr. 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale, cu modificarile ulterioare este baza legala care reglementeaza autorizarea sub aceasta forma.

  • Inregistrarea ca PFA

Inainte sa incepi activitatea ca PFA este nevoie de pregatirea si depunerea unor documente la Registrul Comertului. (Documentele necesare le poti gasi pe site-ul ONRC )

  • Contabilitatea PFA

Contabilitatea unui PFA este in partida simpla reglementata de OMFP nr. 170/2015 si se aplica pentru urmatoarele categorii de persoane:

  • PFA si asocierile fara personalitate juridica ale caror venituri sunt supuse impozitului pe venit, al caror venit net anual este determinat in sistem real, pe baza datelor din contabilitate, fiind obtinut din urmatoarele surse: activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, activitati agricole, silvicultura si piscicultura;
  • persoanele sau entitatile care, prin actul normativ de infiintare, prin legi speciale sau prin alte acte normative, au obligatia tinerii contabilitatii in partida simpla, cu exceptia persoanelor juridice fara scop patrimonial.

PFA-urile pot opta si pentru contabilitate in partida dubla conform OMFP 170/ de la inceputul exercitiului financiar ulterior celui in care au decis aceasta trecere.

Costurile contabilitatii unei PFA sunt reduse.

 PFA sistem real sau PFA norma de venit

 PFA poate fi platitoare de impozit in sistem real sau prin impozitare pe baza de norma de venit.

PFA sistem real:

Venitul net anual din activitatile independente se determina in sistem real, pe baza datelor din contabilitate, ca diferenta intre venitul brut si cheltuielile deductibile efectuate in scopul realizarii de venituri.

PFA norma de venit:

Doar o parte din persoanele fizice autorizate isi pot determina venitul net pe baza normelor de venit. Prin Ordinul nr. 925/2017 se stabilesc care sunt codurile CAEN pentru care se poate calcula venitul net anual in baza de norma de venit.

Normele de venit sunt stabilite si publicate anual de catre Directiile generale regionale ale finantelor publice, respectiv a municipiului Bucuresti.

PFA-urile pentru care venitul net se determina pe baza de norme de venit si care in anul fiscal anterior au inregistrat un venit brut anual mai mare decat echivalentul in lei al sumei de 100.000 euro – incepand cu anul fiscal urmator au obligatia determinarii venitului net anual in sistem real.

  • PFA poate angaja persoane cu CIM

Persoana fizica poate sa angajeze alte persoane sau sa colaboreze cu terti pentru desfasurarea activitatii pentru care a fost autorizata.

  • Taxele datorate de  PFA

Un PFA datoreaza la bugetul de stat urmatoarele taxe:

  • impozit pe venit (10%)
  • CAS (25%) – daca PFA obtine intr-un an un venit net mai mare decat 12 salarii minime brute pe economie (plafon 2019 – 24.960 lei);
  • CASS (10%) – daca PFA obtine pe parcursul unui an un venit net mai mare decat 12 salarii minime brute pe economie (plafon 2019 – 24.960 lei).

 Obligatia inregistrarii in scopuri de TVA a unei PFA

Cand cifra de afaceri anuala, declarata sau realizata, este superioara plafonului de 88.500 euro, echivalentul a 300.000 lei.

Dupa infiintare PFA trebuie sa:

- obtina contul SPV (spatiu privat virtual)

- sa intocmeasca si sa depuna declaratiile unice

Declaraţiile obligatorii către ANAF în cazul formei de impozitare – PFA Sistem real sunt:

  • Declaratia unica
  • Declaratia 300(Decont de TVA) in cazul in care PFA-ul devine platitor de TVA;
  • Declaratia 394 tot aferenta platitorilor de TVA;
  • Declaratia 112 in cazul in care PFA-ul are salariati, este declaratia care evidentiaza impozitele si asigurarile sociale ale angajatilor ;
  • Declaratia 010 declaratia care stabileste vectorul fiscal, se intocmeste cand PFA-ul angajeaza primul salariat sau cand nu mai are nici un angajat, cand devine platitor de TVA sau isi pierde calitatea de platitor de TVA, cand devine platitor de accize, etc.

Registrele obligatorii pe care noi le vom intocmi sunt:

  • Registrul-jurnal de încasări și plăți
  • Registrul-inventar

Documentele ce trebuiesc folosite pentru desfasurarea activitatii unui PFA sunt:

  • Fișa mijlocului fix
  • Factura
  • Aviz de însoțire a mărfii
  • Listă de inventariere
  • Chitanță
  • Chitanță pentru operațiuni în valută
  • Dispoziția de plată/încasare către casierie
  • Statul de salarii

EXPERTCONULT BANNER  va ofera servicii de contabilitate, expertiza contabila, servicii de consultanta in domeniul fiscal si financiar contabil, servicii de personal.

Serviciile pe care le vom presta sunt:

  • Intocmirea Registrului de incasari si plati
  • Intocmire Registru Inventar
  • Calcul venitului impozabil
  • Obtinerea contului SPV (spatiu privat virtual)
  • Intocmirea si depunerea declaratiei unice

Experienta  acumulata in timp o punem in slujba dvs. pentru o colaborare la cele mai inalte cote de profesionalism pentru ca PFA-ul dvs sa va aduca doar beneficii!

 La Experienta, punem la dispozitia dvs. experienta acumulata de-a lungul timpului pentru a va oferi servicii de cea mai inalta calitate. Colaborați cu noi și beneficiați de un PFA gestionat cu profesionalism, pentru a atinge succesul dorit!

 

Beneficile contabilitatii in CLOUD

Flexibilitate maxima. Gestionati facturile ,chitantele si nir-uri-le dvs. Oricand prin acces de la distanta folosind mai multe dispozitive.
Flexibilitate maxima.
Gestionati facturile ,chitantele si NIR-urile dvs. oricand prin acces de la distanta, folosind mai multe dispozitive.
Update de software. Munca in cloud te asigura ca ai intotdeauna cele mai recente caracteristici.
Update de software.
Munca in cloud te asigura ca ai intotdeauna cele mai recente versiuni si update-uri.
Compatibilitate perfecta. Poti sa reiei munca de unde ai ramas cu cele mai recente date pe toate dispozitivele.
Compatibilitate perfecta.
Poti sa reiei munca de unde ai ramas cu cele mai recente date pe toate dispozitivele.
Poti lucra in timp real. Tu si noi putem lucrua din acelasi set de date.
Poti lucra in timp real.
Tu si noi putem lucra cu acelasi set de date.
Backup automat. Pastreaza in siguranta datele.
Backup automat.
Pastreaza in siguranta datele.
Nivel de securitate crescut. Toate datele transferate on-line sunt criptate cu criptare SSL 256 biti.
Nivel de securitate crescut.
Toate datele transferate on-line sunt criptate cu criptare SSL 256 biti.

Ai o itrebare?

Iata cateva intrebari frecvente care va pot ajuta.



Exista o perioada minima de contract?
Nu. Nu exista nicio perioada minima de contract sau „colaborare”, dar trebuie sa anuntati 1 luna daca doriti sa plecati. Cu toate acestea, pentru ca noi sa va finalizam bilantul de sfarsit de an si declaratiile fiscale, va rugam sa solicitati sa fiti clientul nostru timp de un an.


Voi putea sa-mi contactez contabilul?

Dupa inscrierea la Expert Consult Banner , vi se vor oferi detalii despre cum sa contactati contabilul.
Preturile noastre sunt cu taxa fixa, astfel incat sa fit sigur ca nu vor aparea facturi suplimentare atat timp cat utilizati serviciul in mod echitabil.
Puteti lua legatura cu Contabilul dvs. intr-o varietate de moduri,

  • E-mail
  • Telefon
  • Wath Tap
  • Chat

Cum se calculeaza oferta mea?
Pretul se bazeaza pe tipul de afacere, orice lucrare suplimentara necesara in afara pachetului dvs. de baza. Se comisioneaza in urma unei negocieri..

Esti interesat?
Obtineti o oferta pentru serviciile noastre lunare sau ca pachet unic.

 

Recomandare

"Niciodată să nu spui că un contabil aduce credit profesiei sale; un contabil bun aduce debite profesiei sale."

Charles J.C. Lyall