Gestionarea DESEURILOR este obligatorie prin lege - ExpertConsult Banner class="sparky_inner">

Documente contabile

Descoperiti solutia noastra simpla si eficienta pentru contabilitatea afacerii dumneavoastra. Incarcati sau trimite-ti-ne rapid si usor documentele de vanzari, cumparaturi, chitante si extrase bancare prin intermediul aplicatiei noastre. Nu mai pierdeti timp pretios cu sarcini administrative plictisitoare - lasa-ti afacerea sa creasca si sa prospere cu ajutorul nostru!

Taxe si impozite

Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de partea contabilă a afacerii tale! Noi suntem aici să îți oferim servicii complete de evidență contabilă, TVA, salarizare, taxe și impozite, astfel încât să te poți concentra pe ceea ce contează cu adevărat: dezvoltarea afacerii tale. Cu noi la bord, poți avea încredere că taxele și impozitele tale vor fi gestionate cu profesionalism și eficiență, pentru a-ți asigura succesul pe termen lung.

Declaratiile fiscale!

Lăsați în seama noastră gestionarea completă și corectă a declarațiilor fiscale pentru afacerea dumneavoastră! Cu expertiza noastră, ne asigurăm că toate declarațiile fiscale sunt completate și depuse la timp, respectând întocmai reglementările legale. Evitați stresul și riscurile asociate cu erorile fiscale - noi vă asigurăm că totul este în ordine, astfel încât să vă concentrați pe creșterea afacerii.

Orice firma din Romania produCe deseuri in activitatea zilinica! De aceea, trebuie sa stiti ca Legea nr. 211 instituie amenzi intre 15.000 si 40.000 de lei pentru abateri legate de gestionarea deseurilor atat pentru firmele private, cat si pentru institutiile publice!

Aspecte obligatoriu de cunoscut despre gestionarea deseurilor.

1.Legislatia romaneasca va obliga sa intocmiti mai multe tipuri de raportari de protectia mediului, in functie de specificul de activitate.

  •     Registrul de Evidenta a Gestiunii Deseurilor;
  •     Raportari catre Agentia pentru Protectia Mediului pentru: deseuri, ambalaje, substante toxice si periculoase, poluanti in aer, apa si sol;
  •     Raportari PRTR (Registrul Poluantilor Emisi si Transferati);
  •     Raportari catre Apele Romane;
  •     Raportari catre Administratia Fondului pentru Mediu.

2.Aveti obligatia sa instruiti un consilier juridic angajat care sa fie responsabil cu actele normative din domeniul managementului deseurilor, sa ofere sprijin respnsabilului de mediu si care sa va reprezinte/asiste in relatia cu autoritatile publice de control.

3. Se sanctioneaza cu amenda de la 3.000 de lei la 7.500 de lei:

  •     absenta evidentei gestiunii deseurilor.
  •     inscrierea de date incorecte in evidenta gestiunii deseurilor
  •     neutilizarea codurilor deseurilor prevazute in anexa 2 pentru evidenta gestiunii deseurilor
  •     netransmiterea catre autoritati a evidentei gestiunii deseurilor

4.Producator de deseuri nu inseamna numai fabricant, ci oricine “pune pe piata” produse care se vor transforma in deseuri reglementate. Vorbim aici despre ambalaje (hartie-carton, plastic, sticla, metal, lemn), dar si despre echipamente electrice si electronice, baterii si acumulatori, uleiuri minerale sau anvelope.

5. Ca producator sau detinator de deseuri, aveti obligatia valorificarii acestora, conform art.13 din Legea 211/2011. Pentru fiecare kg de deseu care ar fi trebuit valorificat si nu a fost valorificat se plateste o contributie la Fondul de Mediu de 2 lei/kg.

Constatarea contraventiilor si aplicarea amenzilor se realizeaza, dupa caz, de comisari si persoane imputernicite din cadrul Garzii Nationale de Mediu, precum si din cadrul autoritatilor administratiei publice locale, conform atributiilor stabilite prin lege.

 

 

 

"Niciodată să nu spui că un contabil aduce credit profesiei sale; un contabil bun aduce debite profesiei sale."

Charles J.C. Lyall

Sus
Jos

Limbă

Găsește-ne cu ușurință