Servicii complete de salarizare și administrare a personalului pentru afacerea ta! Vrei să eficientizezi procesul de salarizare și administrare a personalului? Oferim servicii profesionale, de la intocmirea fisei de post și a contractelor de munca, până la eliberarea adeverințelor de venit și gestionarea tichetelor de masa. Serviciile noastre includ prelucrarea pontajelor, calcul salarial și generarea documentelor livrabile, intocmirea și depunerea declarațiilor lunare către autorități, calculul taxelor și contribuțiilor și multe altele. Declaratia informativa D205 privind impozitul pe venit cu retinere la sursa, pe beneficiari de venit poate fi și ea inclusă în pachetul nostru de servicii. În plus, avem o echipă de experți care te pot ajuta cu legislația muncii și cu înregistrarea documentelor legale. Alege serviciile noastre și bucură-te de reducerea costurilor, costuri transparente și predictibile, focus pe activitatea ta de bază și siguranță și confidențialitatea datelor tale.
- intocmire state de plata;
- stabilire obligatii de plata legate de salarii si intocmirea ordinelor de plata aferente;
- intocmire fise de post, fise de evaluare.
- eliberare adeverinte de venit;
- intocmire si inregistrare contracte de munca, inregistrare in Revisal, reprezentare la ITM.
- intocmire si inregistrare declaratii lunare aferente obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale.
Servicii lunare recurente:
Prelucrarea pontajelor;
Calcul salarial si generarea documentelor livrabile;
Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre autoritatile locale;
Intocmirea fluturasilor de salariu individuali;
Calculul taxelor si contributiilor;
Intocmirea centralizatorului de salarii si a multi-cash-ului pentru banca;
Intocmirea de rapoarte specifice.
Declaratia informativa D205 privind impozitul pe venit cu retinere la sursa, pe beneficiari de venit. Prin D205 se vor declara veniturile cu impunere la sursa incepand cu anul 2012, inlocuind astfel fisele fiscale.
Inregistrarea documentelor legale
Managementul Revisal
Administrarea tichetelor de masa
Suport in legislatia muncii
AVANTAJE
Reducerea costurilor;
Costuri transparente si predictibile;
Focus pe activitatea de baza;
Siguranta si confidentialitatea informatiilor si datelor.
ExpertConsult Banner SRL va ajuta sa economisiti timp si energie cu serviciile noastre de administrare personal. Noi ne vom ocupa de completare, emiterea si inregistrarea urmatoarelor documente: cereri de concediu, adeverinte de venit, documente pentru Casa de Pensii, gradinita, scoala, primarie, imprumuturi bancare, adeverinte medicale, documente pentru spital si doctor de familie, precum si alte. adeverinte necesare. Va vom ajuta si cu eliberarea de adeverinte de vechime, pentru somaj sau concediu de maternitate, precum si documente pentru cotizarea la CAS sau pentru banca. Lasati-ne pe noi sa nu ocupam de aceste sarcini si puteti sa va concentrati pe afacerea dvs.
Angajatorul
Solicita acte aditionale departamentului Hr sau firmei de HR:
Perioada de proba sau perioada determinate de lucru:
Emite diferite decizii catre departamentul de Hr sau firmei de HR:
Tr
Potrivit unui studiu realizat de PriceWaterhouseCoopers, companiile subestimează de obicei importantele economii de costuri asociate cu externalizarea anumitor funcții de resurse umane, cum ar fi payroll-ul și HRIS (Sistemul de Informații de Resurse Umane). Acesta a dovedit că outsourcingul de resurse umane reduce costurile cu 35 la sută pentru serviciul de payroll plată și cu mai mult de 50 la sută pentru HRMS. Sistemele in-house de management al resurselor umane sunt "mai costisitoare și mai puțin strategice" decât cele oferite de către o companie de servicii de resurse umane.
Concentreaza-te asupra business-ului tau, lasa procesul de salarizare pe seama noastra!
Descoperiți beneficiile externalizării salarizării cu serviciile noastre și veți obține:
In vederea creșterii eficienței activității va oferim servicii de administrare de personal si payroll, serviciile noastre asigurandu-va calculul salarial precis și conform legislației în vigoare, generarea rapidă și standardizată atat a statelor de plata cat si a documentelor salariaților (contracte, adeverințe, decizii).Vă propunem pachete de salarizare care vă conferă servicii eficiente, realizate la înalte standarde de calitate.
Servicii oferite.
Calculul salarial si intocmire state de plata pe baza datelor angajaților și a orelor lucrate.
Rraportul de contribuții salariale lunare datorate către stat.
Generarea declarațiilor salariale.
Generarea fișierului necesar plății salariilor pe card.
Transmiterea fluturașilor de salarii (prin e-mail ).
Depunerea online a declarațiilor salariale.
Intocmirea declarațiilor pentru statistică.
Actualizarea informațiilor în sistemul REVISAL.
Eliberarea de adeverințe pentru angajați.
Generarea tuturor documentelor de personal.
Serviciul de administrare a dosarelor de personal.
Beneficii externalizare departament HR:
Micsorarea costurilor prin reducerea birocratiei si automatizarea procesarii documentelor
Minimizarea riscurilor legale datorita experientei vaste a departamentului juridic
Cresterea productivitatii datorita avantajului implementarii tehnologiei de ultima ora
Reducerea fluctuatiei de personal prin maximizarea ratei de retentie a personalului
Confidentialitatea tuturor datelor procesate
Oferim Audit activitate administrare personal;
Procesul de administrare personal este unul complicat si consumator de timp mai ales in cazul in care compania are si un numar considerabil de angajati, avantajele externalizarii departamentul de HR fiind evidente.
Aveti mai jos Modele de Fise de Evaluare intalnite cel mai des in activitatea unei companii.
Fisa de evaluare si procedurile de evaluare a personalului, prevazute in Regulamentul intern – garantia profesionalismului angajatilor dvs.
Despre importanta pe care o prezinta fisa de evaluare se poate discuta mult. Timp pentru asa ceva nu este. Deci... pe scurt, s-ar putea demonstra ca informatiile continute in fisa de evaluare a angajatului te ajuta sa verifici daca:
In plus, fisa de evaluare iti ofera motive pentru:
In concluzie...
Angajatul indeplineste criteriile de performanata stabilite de angajator in fisa de evaluare?
Perfect! Premisele unui profit crescut sunt din ce in ce mai sigure!
Angajatul nu atinge standardele prevazute in fisa de evaluare?
Ai tot dreptul sa iei masuri! De la cele mai „soft” pana la cele mai radicale (concediere).
Vrei sa-ti usurezi munca? Sa ai cele mai bune rezultate in evaluarea profesionala a angajatilor tai? Fisa de evaluare corect intocmita, continand toate criteriile de performanta cerute in activitatea desfasurata in firma ta, este cel mai eficient instrument de care beneficiezi acum.
Fisa de evaluare necesara evaluarii profesionale a personalului din domeniul tau. De ce iti este indispensabila?
Fisa de evaluare, intocmita in conformitate cu cerintele activitatilor desfasurate in cadrul firmei tale, alaturi de procedurile de evaluare a performantelor stabilite in Regulamentul intern
Acestea sunt motivele pentru care trebuie sa cereti ajutorul specialistilor.
Cere ajutorul nostru si in cel mai scurt timp echipa noastra va fi dornica sa ajute.
Esti nemultumit de un angajat? Cum poti concedia angajatul problema.
Conform codului muncii, angajatorul are posibilitatea de a concedia un angajat pentru:
1. motive ce țin de persoana acestuia:
2. motive ce nu țin de persoana acestuia:
Concedierea pentru necorespundere profesionala
Concedierea pentru abateri disciplinare
Copyright © 2023 Expert Consult Banner. Realizare Site SolidPro.ro