EXTERNALIZAREA SERVICIILOR DE RESURSE UMANE CERE OFERTA

Salarizare si personal

Servicii complete de salarizare și administrare a personalului pentru afacerea ta! Vrei să eficientizezi procesul de salarizare și administrare a personalului? Oferim servicii profesionale, de la intocmirea fisei de post și a contractelor de munca, până la eliberarea adeverințelor de venit și gestionarea tichetelor de masa. Serviciile noastre includ prelucrarea pontajelor, calcul salarial și generarea documentelor livrabile, intocmirea și depunerea declarațiilor lunare către autorități, calculul taxelor și contribuțiilor și multe altele. Declaratia informativa D205 privind impozitul pe venit cu retinere la sursa, pe beneficiari de venit poate fi și ea inclusă în pachetul nostru de servicii. În plus, avem o echipă de experți care te pot ajuta cu legislația muncii și cu înregistrarea documentelor legale. Alege serviciile noastre și bucură-te de reducerea costurilor, costuri transparente și predictibile, focus pe activitatea ta de bază și siguranță și confidențialitatea datelor tale.

Oferim urmatoarele servicii de administrarea a personalului si payroll: Eficientizam administrarea personalului si procesul de salarizare cu ajutorul urmatoarelor servicii:

 

- intocmire state de plata;
- stabilire obligatii de plata legate de salarii si intocmirea ordinelor de plata aferente;
- intocmire fise de post, fise de evaluare.
- eliberare adeverinte de venit;

- intocmire si inregistrare contracte de munca, inregistrare in Revisal, reprezentare la ITM.
- intocmire si inregistrare declaratii lunare aferente obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale.

Serviciile de salarizare includ urmatoarele activitati, prestate de catre o persoana dedicata:Payroll

Servicii lunare recurente:

Prelucrarea pontajelor;
Calcul salarial si generarea documentelor livrabile;
Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre autoritatile locale;
Intocmirea fluturasilor de salariu individuali;
Calculul taxelor si contributiilor;
Intocmirea centralizatorului de salarii si a multi-cash-ului pentru banca;
Intocmirea de rapoarte specifice.
Declaratia informativa D205 privind impozitul pe venit cu retinere la sursa, pe beneficiari de venit. Prin D205 se vor declara veniturile cu impunere la sursa incepand cu anul 2012, inlocuind astfel fisele fiscale.

Administrarea personalului:

Inregistrarea documentelor legale
Managementul Revisal
Administrarea tichetelor de masa
Suport in legislatia muncii
AVANTAJE

Reducerea costurilor;
Costuri transparente si predictibile;
Focus pe activitatea de baza;
Siguranta si confidentialitatea informatiilor si datelor.

Servicii de administrare personal

EXPERTCONSULT BANNER SRL va ofera servicii de administrare personal (completare, emitere, înregistrare, după caz):

ExpertConsult Banner SRL va ajuta sa economisiti timp si energie cu serviciile noastre de administrare personal. Noi ne vom ocupa de completare, emiterea si inregistrarea urmatoarelor documente: cereri de concediu, adeverinte de venit, documente pentru Casa de Pensii, gradinita, scoala, primarie, imprumuturi bancare, adeverinte medicale, documente pentru spital si doctor de familie, precum si alte. adeverinte necesare. Va vom ajuta si cu eliberarea de adeverinte de vechime, pentru somaj sau concediu de maternitate, precum si documente pentru cotizarea la CAS sau pentru banca. Lasati-ne pe noi sa nu ocupam de aceste sarcini si puteti sa va concentrati pe afacerea dvs.

 

  • Angajatorul

     

    • Cerere concediu
    • Adeverinta de venit
    • Casa de pensii
    • Gradinita
    • Scoala
    • Primarie
    • Imprumuturi (banca, IFN)
    • Adeverinta medicala
    • Spital
    • Doctor de familie
    • Alte adeverinte
    • Adeverinta de vechime
    • Adeverinta pt somaj
    • Adeverinta concediu maternitate
    • Adeverinta pt cotizare la CAS
    • Adeverinta pt banca

    Solicita acte aditionale departamentului Hr sau firmei de HR:

    • De modificare a sporurilor
    • De modificare a functiei
    • De modificare a locului de munca
    • Modificare a programului de lucru.
    • Modificare a perioadei determinata de lucru
    • Data expirarii perioadei determinate de lucru

    Perioada de proba sau perioada determinate de lucru:

    • Primeste notificare in momentul in care angajatul a trecut de perioada de proba.
    • Primeste notificare in momentul in care se incheie contractual de munca pe perioada determinate.
    • Hotareste prelungirea/intreruperea contractului.

    Emite diferite decizii catre departamentul de Hr sau firmei de HR:

    • Decizie de incetare a contractului de munca
    • Demisie
    • Cu acordul partilor
    • Absente nemotivate
    • Expirarea perioadei determinate
    • Expirarea perioadei de proba
    • Pensie
    • Desfintarea postului
    • Decizie de suspendare
    • Decizie de reintegrare
    • Decizie de detasare

Tr

 

 

 

Beneficiile externalizării salarizării si administrari de personal.

 

Reducerea costurilor cu administrarea de personal.



Potrivit unui studiu realizat de PriceWaterhouseCoopers, companiile subestimează de obicei importantele economii de costuri asociate cu externalizarea anumitor funcții de resurse umane, cum ar fi payroll-ul și HRIS (Sistemul de Informații de Resurse Umane). Acesta a dovedit că outsourcingul de resurse umane reduce costurile cu 35 la sută pentru serviciul de payroll plată și cu mai mult de 50 la sută pentru HRMS. Sistemele in-house de management al resurselor umane sunt "mai costisitoare și mai puțin strategice" decât cele oferite de către o companie de servicii de resurse umane.

 

Beneficiile externalizării salarizării cu serviciile noastre se înscriu în cel puțin una din următoarele zone 

  • Salarizare fără angajarea de personal specializat sau investiții costisitoare
  • Salarizare cu înalt grad de acuratețe a calculelor și fără riscuri de amenzi sau fără riscuri de penalități cauzate de neaplicarea la timp a modificărilor legislative;
  • Degrevarea organizației de procesul birocratic de întocmire și menținere a dosarelor de personal;
  • Salarizare cu asigurarea deplinei confidențialități a salariilor;
  • Evitarea problemelor cauzate de fluctuația personalului care se ocupă de salarizare.
  • Generarea de rapoarte complexe și personalizate care pot susține o bună analiză financiară.
  • Consultanță specializată și implementarea de bune practici pe baza cazuisticii bogate.

 

SERVICIUL DE RESURSE UMANE

 

  1. Rapoarte periodice (privind cheltuiala cu salariile la nivel de compartiment; privind evoluţia în timp a cheltuielilor cu salariile; rivind cuantumul cheltuielilor cu concediile medicale; privind primele, orele suplimentare plătite, zilele de concediu fără plată)
  2. Revizuirea fiselor de post si a denumirilor de post conform COR;
  3. Consultanta in domeniul legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca (conflicte de muna, cercetari disciplinare etc.);
  4. Buletine informative privind modificările legislative din domeniul salarizării lansarea solicitarilor printr-o zona de admin dedicata companiei dvs pe site-ul www.contabilitateprofit.ro

Concentreaza-te asupra business-ului tau, lasa procesul de salarizare pe seama noastra!

Descoperiți beneficiile externalizării salarizării cu serviciile noastre și veți obține:

  • Salarizare fără a fi nevoie de angajarea unui personal special sau de investiții costisitoare;
  • Calcularea cu precizie și exactitate a salariilor, evitând riscul de amenzi sau penalități cauzate de neaplicarea timpului a modificărilor legislative;
  • Reducerea birocrației și degrevarea organizației de întocmirea și menținerea dosarelor de personal;
  • Asigurarea confidențialității depline a salariilor;
  • Evitarea problemelor cauzate de fluctuația personalului care se ocupă de salarizare;
  • Generarea de rapoarte personalizate și complex care pot susține o analiză financiară detaliată;
  • Consultanță specializată și implementare de bune practici pe baza experienței bogate.

Menţionăm că toate procesele noastre de salarizare și administrarea a dosarelor de personal sunt susținute de aplicații software profesionale integrate cu propria aplicație de management a resurselor umane.
 
 

Externalizare servicii resurse umane 

SERVICII DE SALARIZARE (PAYROLL) şi ADMINISTRAREA DOSARELOR DE PERSONAL


In vederea creșterii eficienței activității va oferim servicii de administrare de personal si payroll, serviciile noastre asigurandu-va calculul salarial precis și conform legislației în vigoare, generarea rapidă și standardizată atat a statelor de plata cat si a documentelor salariaților (contracte, adeverințe, decizii).Vă propunem pachete de salarizare care vă conferă servicii eficiente, realizate la înalte standarde de calitate.


Servicii oferite.

Calculul salarial si intocmire state de plata pe baza datelor angajaților și a orelor lucrate.
Rraportul de contribuții salariale lunare datorate către stat.
Generarea declarațiilor salariale.
Generarea fișierului necesar plății salariilor pe card.
Transmiterea fluturașilor de salarii (prin e-mail ).
Depunerea online a declarațiilor salariale.
Intocmirea declarațiilor pentru statistică.
Actualizarea informațiilor în sistemul REVISAL.
Eliberarea de adeverințe pentru angajați.
Generarea tuturor documentelor de personal.
Serviciul de administrare a dosarelor de personal.

Beneficii externalizare departament HR:

Micsorarea costurilor prin reducerea birocratiei si automatizarea procesarii documentelor
Minimizarea riscurilor legale datorita experientei vaste a departamentului juridic
Cresterea productivitatii datorita avantajului implementarii tehnologiei de ultima ora
Reducerea fluctuatiei de personal prin maximizarea ratei de retentie a personalului
Confidentialitatea tuturor datelor procesate

Oferim Audit activitate administrare personal;

  • Consultanta legislatie Codul Muncii;
  • Intocmire dosare personal la angajare conform legislatiei;
  • Intocmire contracte de munca, fise ale postului;
  • Inregistrari in Registrul de Evidenta a Salariatiilor – Revisal;
  • Intocmire documente pentru modificarea/ suspendarea/ incetarea contractului individual de munca;
  • Intocmire note lichidare;
  • Intocmire documente ( adeverinte) solicitate de catre salariati;
  • Administrare controale medicale la angajare, periodice si/sau suplimentare pentru posturile care necesita aceasta;
  • Elaborare documentatie in vedera obtinerii indemnizatiei de somaj;
  • Elaborare documentatie in vedera obtinerii indemnizatiei crestere si ingrijire copil pana la 2 ani;
  • Obtinere formular A1 pentru detasarea salariatilor in statele UE;
  • Notificari evenimente viitoare legate de activitatea de personal.Managementul resurselor umane.

Procesul de administrare personal este unul complicat si consumator de timp mai ales in cazul in care compania are si un numar considerabil de angajati, avantajele externalizarii departamentul de HR fiind evidente.

 

 

Aveti mai jos Modele de Fise de Evaluare intalnite cel mai des in activitatea unei companii.

 

  1.     Inspector resurse umane
  2.     Secretara
  3.     Manager resurse umane
  4.     Administrator
  5.     Director general

Fisa de evaluare si procedurile de evaluare a personalului, prevazute in Regulamentul intern – garantia profesionalismului angajatilor dvs.  

Despre importanta pe care o prezinta fisa de evaluare se poate discuta mult. Timp pentru asa ceva nu este. Deci... pe scurt, s-ar putea demonstra ca informatiile continute in fisa de evaluare a angajatului te ajuta sa verifici daca:

  • acesta se ridica la nivelul de performanta pe care l-ai cerut;
  • evolutia de la ultima evaluare este ascendenta;
  • gradul sau de implicare corespunde cerintelor pentru obtinerea unei productivitati ridicate;
  • nivelul sau de loialitate conduce la indeplinirea obiectivelor propuse;
  • respecta cu strictete normele impuse la locul sau de munca.


In plus, fisa de evaluare iti ofera motive pentru:

  •   a-l premia/ recompensa;
  •   a-l propune pentru cursuri de perfectionare;
  •   a-l concedia.


In concluzie...
Angajatul indeplineste criteriile de performanata stabilite de angajator in fisa de evaluare?
Perfect! Premisele unui profit crescut sunt din ce in ce mai sigure!
Angajatul nu atinge standardele prevazute in fisa de evaluare?
Ai tot dreptul sa iei masuri! De la cele mai „soft” pana la cele mai radicale (concediere).

Vrei sa-ti usurezi munca? Sa ai cele mai bune rezultate in evaluarea profesionala a angajatilor tai? Fisa de evaluare corect intocmita, continand toate criteriile de performanta cerute in activitatea desfasurata in firma ta, este cel mai eficient instrument de care beneficiezi acum.

Fisa de evaluare necesara evaluarii profesionale a personalului din domeniul tau. De ce iti este indispensabila?

Fisa de evaluare, intocmita in conformitate cu cerintele activitatilor desfasurate in cadrul firmei tale, alaturi de procedurile de evaluare a performantelor stabilite in Regulamentul intern

  •   te ajuta sa beneficiezi permanent de o echipa de lucru performanta si dedicata;
  •   evidentiaza punctele slabe ale procesului de activitate si iti arata unde trebuie intervenit;
  •   are grija de banii tai, indicand clar angajatii care nu produc, ci doar consuma.


Acestea sunt motivele pentru care trebuie sa  cereti ajutorul specialistilor.

Cere ajutorul nostru si in cel mai scurt timp echipa noastra va fi dornica sa ajute.

Concediere angajat
Concediere angajat
Esti nemultumit de un angajat? Cum poti concedia angajatul problema.

Conform codului muncii, angajatorul are posibilitatea de a concedia un angajat pentru:

1. motive ce țin de persoana acestuia:

  • abateri disciplinare;
  • angajatul este arestat pentru mai mult de 30 de zile;
  • se constată că angajatul este inapt fizic sau psihic;
  • angajatul nu corespunde profesional locului de muncă.

 2. motive ce nu țin de persoana acestuia:

 

  • concedierea determinată de desființarea locului de muncă din motive ce nu au nicio legătură cu persoana salariatului.

 

Concedierea pentru necorespundere profesionala

Concedierea pentru abateri disciplinare