Secțiunea Date firmă din SmartBill este esențială pentru buna funcționare a proceselor de facturare. Aici îți poți verifica și actualiza datele de identificare ale companiei, starea privind TVA-ul și poți adăuga sedii secundare.
Poți accesa această secțiune din meniul Configurare > Date firmă. Pagina este împărțită în două părți:
Toate câmpurile pot fi editate, cu excepția CIF-ului. Dacă ai modificat codul fiscal, trebuie să contactezi echipa SmartBill pentru actualizare manuală.
Tot aici poți introduce și CIF-ul intracomunitar, dacă firma ta desfășoară activitate în UE.
Ai opțiunea de a selecta:
Schimbarea statutului TVA este simplă, dar trebuie făcută cu atenție:
Atenție: modificarea statutului TVA poate bloca unele acțiuni. De exemplu, nu poți storna o factură emisă înainte de modificare, decât dacă revii temporar la vechiul statut.
Poți alege să apară pe factură emailul firmei, telefonul sau alte date de contact. Activează-le din Configurare > Preferințe generale bifând opțiunile corespunzătoare.
Linkul „+ Adaugă un sediu secundar” apare în această secțiune și îți permite să înregistrezi rapid alte puncte de lucru. Dacă nu ai bifat anterior opțiunea de lucru cu sedii multiple, acesta este singurul loc din care poți face modificarea.
Cu noi se văd detaliile.
🔗 Citește și alte articole utile: Contabilitatea PFA | Contabilitate în cloud | Contabilitate prestări servicii
Copyright © 2025 Expert Consult Banner. Realizare Site SolidPro.ro