Conectarea conturilor IBAN la SmartBill prin Smart Accounts îți oferă o soluție modernă pentru preluarea automată a tranzacțiilor bancare. În secțiunea Configurare > Conturi bancare poți vedea clar statusul fiecărui cont, dar și acțiunile disponibile în funcție de tipul conexiunii.
Un cont IBAN poate fi conectat doar dacă:
Statusul conectării este afișat în coloana „Status conectare cu banca” și determină ce poți face cu acel cont.
Acest status indică un acord valid, iar tranzacțiile pot fi preluate automat.
Contul poate fi conectat, dar nu există un acord activ.
Posibile cauze:
Acordul expiră în 5 zile sau a expirat deja.
Contul este la o bancă nesuportată în Smart Accounts, astfel că nu poate fi conectat.
La adăugarea unui cont bancar compatibil, SmartBill îți sugerează automat să inițiezi conectarea. Vei fi ghidat pas cu pas pentru a oferi acordul în aplicația băncii. Dacă conectarea este reușită, poți apăsa Preia tranzacții pentru a deschide raportul Tranzacții bancare.
Puterea noastră, cifrele tale.
🔗 Descoperă și: Contabilitate în cloud | Contabilitate prestări servicii | Contabilitatea PFA
Copyright © 2025 Expert Consult Banner. Realizare Site SolidPro.ro